Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Belinda Karlsson - 6 augusti 2009 11:45

Imorse va nog den bästa morgonen på länge..

Vaknade av att Nowalie låg i sin säng i sitt rum o ropade lite lätt "Mamma, Mammaaa" :) hehe o ja bara låg i min säng o log innan ja gick in till henne.. o där står hon och hoppar i sängen o är hur glad som helst! :) Och det kändes helt underbart.. Annars brukar man bli på dåligt humör såfort man vaknar för det är inte ofta hon är glad när hon vaknar.. Utan det brukar vara massa tårar o gap o skrik.. Hmm Pappas morgonhumör? ;) eller mitt kanske d va? Haha .. Allt dåligt är pappas ;) Det har ja lärt mig ! nejdå.. Han har bra sidor också..


Idag blir det 1 års kalas hos brorsonen Lucas som fyllde igår :) .. 


Imorron är det Johannas begravning :( .. Träffade hennes mamma o syster på stan igår .. Kan inte tänka mig hur dom mår.. att behöva begrava sitt eget barn! usch .. Det är inte rätt.. Skulle de hända Nowalie nånting så skulle ja ju fan begravas levande med henne!

Men ah , Jag sa att ja tänker inte gå på begravningen .. jag klarar inte de! Va på båda minnesstunderna o sista va ju öppen kista så ja sa ifrån till att komma på begravningen .. Vi har fixat en stående bukett.. Hur fin som helst! 


Nu ska ja in i duschen.. Nowalie sover middag.

PussPuss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards